Update: Nog eventjes geduld…

Twee weken nog. Of drie. Of morgen al…wie zal het zeggen? Ik kan niet meer dan afwachten tot de kleine besluit dat ‘t er genoeg van heeft daarbinnen.

Buik38weken
Shameless selfie 

Ik kom net bij de verloskundige vandaan en alles zag er weer goed uit. Wilde beweegt nog steeds goed, is goed ingedaald, hartje klopt sterk en m’n bloeddruk is prima. Buiten wat rugklachten om en een laag energielevel, heb ik nergens last van, dus eigenlijk heb ik geen reden om de zwangerschap al zat te zijn. Maar ik ben gewoon zo enorm nieuwsgierig. Hoe zal de bevalling gaan? Hoe zal de kleine eruit zien? En daarna? Wat staat ons te wachten? Iedereen kan wel zeggen hoe het is, maar we zullen het toch zelf moeten ondervinden.

Ondertussen hou ik mezelf bezig met gekke huishoudklusjes, verzin ik nog wat dingen die ik kan knutselen (Ik ga straks kijken of het me lukt om zelf een leuke wagen- en Maxi Cosi- spanner te maken) en kijk ik op Netflix alle series en slappe films die er maar zijn. O ja, ook geniet ik er nog volop van dat ik elke dag heerlijk kan uitslapen 🙂

Zo, nu zijn jullie weer op de hoogte en heb ik weer wat tijd opgevuld met schrijven. Binnenkort volgt nog een blog over mijn babyshower die mijn lieve vriendinnen vorige week voor me hebben geregeld.

3 comments

Geef een reactie

