Gastblogger geworden voor babystraatje.nl!

logobabystraatjenl-small1Sinds vandaag ben ik gastblogger voor de website babystraatje.nl! Naast mijn artikelen op deze blog, zal ik ongeveer eens in de twee weken een blog voor deze site schrijven. Natuurlijk zal ik elke keer een link naar de blog op babystraatje.nl op FairMom plaatsen, zodat deze voor jullie makkelijk te vinden is. Mijn eerste ‘kennismakings’-blog kun je hier lezen.

Ik hoop op deze manier meer bekendheid te geven aan mijn blog. Het is natuurlijk leuk als mijn familie, vrienden en bekenden mijn verhalen lezen, maar die kan ik het ook allemaal persoonlijk vertellen 🙂 Door voor babystraatje.nl, voor veel zwangere vrouwen een bekende website, te schrijven, bereik ik als het goed is veel meer andere mama’s-to-be en newly moms die ik met mijn ervaringen hoop te motiveren, inspireren of steun te bieden als ze ook even in een dip zitten.

Daarnaast blijft ik op FairMom natuurlijk ook leuke, verrassende en soms wat zeikerige 😉 blogs plaatsen, dus blijf me volgen!

Geef een reactie

