Opzij, opzij, opzij…maak plaats

Het ruimte maken is begonnen. Niet alleen in huis (daarover zal ik later nog wel een interieur-blog weiden), maar ook in m’n buik…

Ik zit nu midden in week 15 en m’n darmen beginnen een beetje te protesteren tegen wat er allemaal in m’n lijf gebeurt. Ik zal er niet teveel over uitweiden, dat is voor niemand leuk.

Toen ik onderstaand filmpje zag, vond het ik het niet meer zo verwonderlijk dat ik een beetje buikpijn heb af en toe. Dit filmpje, wat een paar jaar geleden is vertoond in het Britse museum Science & Industry in Manchester, laat zien wat er met je organen gebeurt tijdens je zwangerschap.

Pff, gelukkig gaat het niet zo snel als op dit filmpje…

Geef een reactie

