Even lekker uitbuiken

Het knoopje-open-tijdperk is aangebroken. Vanmorgen trok ik mijn skinny jeans aan…geen problemen, het knoopje ging nog dicht. Maar toen ik eenmaal ging zitten voelde het alsof ik zojuist een flink kerstdiner achter de kiezen had. Plop, snel knoop en rits open, niemand die het ziet (voordeel van een thuiswerkende freelancer).

Op Pinterest kwam ik dé oplossing tegen:button

…Niet echt charmant, ik weet het. Maar zo gaan de broeken wel wat langer mee. Ik weet niet of ik het ga toepassen, maar vond het wel leuk gevonden van deze zwangere dame (tenminste, ik hoop voor d’r dat ze zwanger is 🙂 ) Als je ervoor kiest om je broek met een haarelastiekje bij elkaar te houden, zorg er dan wel voor dat je trui of shirt lang en los genoeg is, zodat het niemand opvalt. Behalve na het kerstdiner, want dan ben je toch niet de enige die er zo bijzit.

4 comments

  1. Haha dit is al een hele oude oplossing die ik zelf ook gebruikte zo’n 34 jaar geleden, maar het werkt blijkbaar nog steeds. En ik had geen pinterest om te zoeken naar een oplossing 😜😀😀

    Like

  2. Haha dit is al een heel oude oplossing voor dit probleem, ik gebruikte dat zo’n 34 jaar geleden ook al en had geen pinterest om naar bruikbare tips te zoeken. Maar het werkt dus nog steeds prima😜😀😀

    Like

  3. Na een dagje gewerkt te hebben in werkkleding wat nog goed zat…. in de avond uiteten. Inderdaad mijn jeans meegenomen. Helaas er daar achterkomen dat je gulp niet dichtgaat om vervolgens de hele avond met je gulp open te zitten. Halleluja!

    Like

Geef een reactie

